IMORGON GER VI GÄRNET

Imorgon ska jag och världens bästa Skoja på ridhusträning igen. Denna gång åker mopsen med också för träning! 🙂 Jag hoppas Skoja är lika lydig som förra gången men att hon är mycket duktigare inom sporten 🙂

 

Som ni märker är det väldigt bildlöst på bloggen men min andra dator (HPn) ska in på lagning och tömmas på bilder. Alla bilder ska hamna på en skiva så att jag har kvar dom, sen ska dom in på datorn igen. Hpn har också fått virus i sig så de ska bort och hela datorn ska återställas. Som tur är fick jag en MacBook av min nya skola. 😀 *happyface* Jag vill dock inte ha allt för mycket bilder på den då dom är lite privata osv och jag vill inte att mina lärare/kompisar ska kunna se dom. 😉 😛 Så inom kort ska de komma fler bilder, sen ska jag köpa en systemkamera (TIPSA GÄRNA EN BRA !!!!) när jag får mina pengar,så håll ut för det kommer komma fina bilder inom kort! 😀

 

Ha det jättebra så hörs vi imorgon efter träningen! 🙂20130115-194518.jpg

Lämna en kommentar