Nya tag…

Hej, 

Ingen Skoja har kommit hem igen. Har ställt in mig på att hon aldrig kommer komma hem igen, de är tomt utan henne det är de. Saknar hennes studsande glädje och träningsnarkoman. Saknar hela henne, hon va den bästa av dom bästa. Den hunden som fanns i drömmar, typ Lassie ni vet? Hon va så, hon fanns alltid där och jag hoppas så innerligt att hon har det så bra hon kan och att någon med vett i huvudet har hand om henne, hon är en speciell hund och tyvärr tror jag att hon kommer bli en hund som kommer flyttas runt.. Ingen förstår sig liksom på henne, hon är som sagt mycket speciell och tror inte att det kommer ändras.

 

Iaf mycket har hänt sen Skoja flytta, den 24 maj kom Fantasii en Shetland Sheepdog på 1 år (26/5-12) hem till mig. Hon är verkligen underbar, vi går ihop som två mangneter! Sen i Juli (?) kom mammas efterlängtade Welsh Corgi Cardigan hem till oss, hon är den optimala tävlingshunden för mig. Hon är verkligen drömmen jag inte visste jag haft. Sen har också min fd mops Prillan som bott hos min bror flyttat hem till oss igen pga ändrade familjeförhållanden.

Ni kan numera följa mig och hundarna på workwithpaws.blogg.se som är en nystartad blogg, ska också fixa egen instagram till den men de blir en senare sak att göra!

 

Ni får ha det bra så ses vi om någon/några månader när jag kommer tillbaka och uppdaterar er. Annars finns jag på kik, facebook, mail osv
Facebook: Rebecka Johansson, finns tusentals men jaja
KIK: Rebecka24 inte för jag tror att det finns så många som använder de men men 😛
Mail: Humlan0908@hotmail.com

 

 

Här får ni en bildbomb från denna sommar!

Ha en underbar höst!

Lämna en kommentar